woensdag 20 februari 2013

Busy Runner

In tussentijd is er weer heel wat veranderd sinds mijn laatste post.

Dankzij Running.be magazine kreeg ik begin februari de kans om drie paar loopschoenen te testen. Mijn bevindingen en opmerkingen over de Saucony Progrid Guide 6, de Saucony Progrid Echelon 3 en de Nike LunarEclipse+ 3 diende ik na de test in een verslag te gieten en door te mailen naar de redactie. Voor het resultaat is het nog even wachten op het eerstkomende nummer.




Via Facebook kreeg ik van Michael Desmet de vraag of ik lid wou worden van het  Running-on-trails team dat hij destijds met broer Thierry had opgericht. Met Ruth Bosmans, David Ceulemans, Annemie Dullaert en mezelf erbij telt het team momenteel zes leden. Vanaf nu zullen mijn trailgerelateerde posts op de website en/of Facebookpagina gepubliceerd worden.


Aanvankelijk nog aan het twijfelen om Mutant Runner stop te zetten en alleen nog maar te posten op Running-on-trails, tot ik vandaag via Facebook nog een ander doel ontdekte: Het "Be a hero for one day"-project van Marathonman Stefaan Engels. Ingeschreven en mijn aanvraag werd goedgekeurd - ik dien nog wel te betalen - zodat ik op zaterdag om 11u op 14 december 2013 mijn persoonlijke marathon zal lopen langs de Watersportbaan Gent. Over dit doel en looptrainingen/-wedstrijden "on the road" zal er in Mutant Runner vaak gepost worden.





Dus tot hiertoe hebben we:
  • Running-on-trails website en Facebookpagina
  • Belangrijkste trailrun van 2013 midden augustus = Trail des Fantômes 50 km
  • Medebeheerder van de Facebookgroep Traillopers/loopster
  • Na de Antwerp 10 Miles word ik lid van Loopclub 365
  • "Be a hero for one day"-project met als sluitstuk een marathon op 14 december

Busy, maar met veel plezier!



Check alvast deze links:












Geen opmerkingen: